Friday, April 01, 2011

Setelah Sekian Lama ...

Berapa lama aku tak menjenguk blog sendiri. Rindu pulak rasanye. Terpanggil untuk mengupdate blog selepas membaca blog 'Kereta Mayat'. Amat menyedarkan walaupun ada unsur2 'Raja Lawak' di dalamnya.

Setelah sekian lama....aku berikrar (tak tau la ikrar kali keberapa) utk consistently update blog aku ni.(itu pun kalau time permits). Sejak bermenjak2 ni, amatlah sibuk...(walaupun kadang2 menyibuk2kan diri). Org kata, keje memang tak penah habis (ish, kalau habiskan, bos soh dok umah je, tak ke naya) It is just how you handle and manage it. Wah !! Cakap memang senang, try tengok baru tau.

Apa2 pun hari ni aku rasa letih, penat, tapi ada kesedaran. Dalam penat dan letih utk menyara hidup dan kehidupan si kecil ku, aku tertampar dengan ayat2 'chairman' pagi tadi ketika aku 'diminta' hadirkan diri bersamanya ke TNB. Mungkin aku ni short-minded, asik tgk benda susah sekeliling aku, tapi bila si 'chairman' mengeluarkan sebaris ayat, aku jadi tersentak.... aku harus bagi peluang untuk aku expand kemampuan diri. Don't only look at your own circle, you may find something expensive in other circles that would benefit you more not only interms of monetary but most importantly something you should treasure, the beauty of life and how to earn and experience it !!! GREAT !!! Thank You Dato' !!!

1 comment:

Anonymous said...

Tq jugak sbb sesame bekongsi ayat yg diakhiri dengan TQ Datuk tu..